Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-09, 18:17   #23
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Kvalifiserte svar

Opprinnelig lagt inn av tnutt, her.

Hvis man tror at fett er skadelig og setter seg i årene, så er det ganske sannsynlig at man heller ikke spiser så mye fett. Så tro er ganske avgjørende for hva man spiser.

Men hvis man så føler seg i mye bedre form av fetere mat, og etterhvert får bra blodverdier av mer fett, så er dette også avgjørende. Dette er anekdotisk vitenskap.

Jeg kan så tro at fett er farlig, samtidig som jeg kan vite at jeg føler meg mye bedre av fett. Troen vil ofte overstyre viten i slikt tilfelle.

Tja, i gamle dager trodde folk oppriktig at det var sunt å røyke. Det hjalp ikke noen nevneverdig...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat