Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-12, 18:12   #15
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: TV2 1/2-2012: Drikker du én hver dag øker sjansen for hjerteinfarkt med 46 prosen

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ja, jeg vet... Men klarer ikke å slutte... Elsker det! Og klarer ikke å ta skremselshistoriene på alvor... Men vet jeg burde slutte...

Enn du da?

Du klarer fint og slutte. Sannsynligvis har du ikke LYST til å slutte og da blir det fort vanskeligere, du vil ikke ta advarslene på alvor heller hvis du ikke har LYST til å slutte - man blir nemlig ekstremt selektiv på info i slike tilfeller (trust me - been there - og stadig vekk innom om og om igjen )

Kjenn litt på lysten til å slutte istedet, og når den blir stor nok - DA er det større håp for vellykket avvenning

Personlig blir jeg syk av å drikke lettbrus hver dag. Så nå blir det av og til og ikke samme type hver gang. Og gjentatte avvenninger... Herlighet jeg er bra svak i en del tilfeller...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat