Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-10, 09:45   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Trenger tips :-)

Opprinnelig lagt inn av andreassen943@hotmail.com, her.

Ok, takk, jeg er helt ny på dette Jeg er klar for å gjøre en egeninnsats, men ønsker ikke å gå på en diett som krever masse spesialprodukter. Kan du fortelle litt mer om Lindberg og Lutz?

Takk for svar

All lavkarbofilosofi baserer seg på å spise ren mat og ikke halvfabrikata. Dvs at du trenger ikke noen spesialprodukter.
Det eneste unntaket er hvis du skal lage brød eller annen bakst, da må du finne noe for å erstatte melet (Johannesbrødkjernemel, proteinpulver, fiberhusk). Men det er jo ikke noe man MÅ gjøre

Lindberg ser mer på GI/GB enn karbene.
Lutz er opp til 72 g karber om dagen.

Du får låne bøkerne på biblioteket og i mellomtiden får du sjekke ut underforumene her inne og lese om Lindberg og Lutz (og de andre).
Lykke til :-)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat