Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-12, 18:00   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tidenes LCHF spørsmål?

Mange spørsmål, men jeg er overbevist om at så lenge man har fettreserver på kroppen og spiser ketogent/lavkarboish har kroppen tilgang på den energien den trenger. Har man svært lav fettprosent, MÅ energien komme fra maten, og ønsker man å spise ketogent - betyr det større fettinntak

Dermed - om du spiser svært lite mat - dvs har kaloriunderskudd - er det ikke vanskelig å se at kroppen din ikke blir "større"... den har mer enn nok med å beskytte seg fra sult... eller hva?

Proteiner er byggeklosser, karbohydrater er ren energi. Jeg vil anta at et godt proteininntak OG samtidig passende fettinntak + godt inntak av varierte grønnsaker vil være optimalt for å bygge muskler, MEN tar med at vi alle er forskjellige, og noen har kropper som fungerer på en del mer kh enn andre gjør.

Mitt forslag? Gjør en og en endring av gangen i kostholdet ditt så du finner utav hva spesfikt som vil gi deg de resultatene du ønsker

Øk matinntaket generelt, du får ikke bygget muskler på energiunderskudd...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat