Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-12, 20:47   #52
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bør vi ha dårlig samvittighet fordi vi spiser for mye kjøtt?

Opprinnelig lagt inn av Maissa89, her.

Da kan jeg like gjerne fortsette å være usaklig. Kommentaren din viser en egoistisk tankegang, som ikke viser medfølelse for livet til kjøttkildene du spiser, men bare ditt eget.

Jeg forstår at du er personlig og hjertelig engasjert i temaet så jeg velger og overse at du kaller meg egoistisk. Du kjenner meg jo ikke i det hele tatt - så name-calling synes jeg blir litt off-topic hvis målet er å informere og motivere til at flere skal bidra til bedre dyrevelferd.

Det er mange som er mot lavkarbo også, men det bidrar jo ikke i debatten om man begynner og gi de som er uenige med seg negative karakteristikker, derimot vil gjentatt saklig opplysning kanskje tilslutt gjøre et større inntrykk.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat