Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-11, 19:47   #347
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

kanskje jeg som har en tendens til å komplisere ting, men altså, når på døgnet trener dere?

Ser for meg at man blir svett og fæl, og må i dusjen og må skifte klær etter en økt. og da passer det gjerne ikke til alle tider .... har hår som ikke tørker på timer, og da nytter det ikke rett før leggetid f.eks.

Så når passer det best inn i programmet ditt?

Det må jo passe inn i ditt program...
Man blir svett, men det er jo bare å ta en kjapp dusj - trenger ikke vaske håret hvis det passer dårlig der og da. Håret tar jeg gjerne senere. Vanligvis tar jeg øvelsene etter kl 18 en gang, så da er det uansett greit å dusje.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat