Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-11, 14:28   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier pr dag

Slutt og tull - ÅTTE kilo på 4 uker! Mange her inne vil misunne deg stort, inkludert meg selv

Du skal IKKE redusere matinntaket! Det er det som hjelper deg ned akkurat nå. Du har en del og ta av - og du skal hjelpe kroppen fra og gå i sparemodus ved og spise godt og bra

Lurer seriøst på hvor du har hørt om folk som går ned 10-15 kg i løpet av de FØRSTE ukene??? Du går ned 2 kilo i uka og raskere VIL du ikke ned, mentalt og fysisk skal kroppen din være med også. Tenk lavkarbo - ikke kalorier, nyt maten og kjenn på hvordan det er å være mindre sulten og mer fornøyd med et jevnere blodsukker

En ting til jeg faktisk råder deg til å gjøre: noter ned AKKURAT slik du gjør det nå, med mat, vann, aktivitet, og andre ting - det kan være greit og ha og se tilbake på HVIS du når et platå. Og du, platå tilsier MINST 4 uker uten vektnedgang

Ønsker deg masse lykke til, gleder meg på dine vegne!

Hilsen ei som slett ikke går ned i vekt for tiden

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat