Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-10, 14:19   #3976
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hei.
Jeg veide meg i dag og hadde gått ned 1,6 kg siden søndag. Dette synes jeg er veldig merkelig siden jeg i går spiste nesten en hel plate bocca (65g) i tillegg til at jeg spiste samme som til vanlig. Jeg ligger normalt ganske lavt i karber. Kanskje mellom 15 og 30 (jeg er ikke kjempenøye med å telle dem). Boccaen inneholden 19. De siste tre ukene har jeg stått mer eller mindre stille. Eller jeg har svinget opp og ned ca 500g. På søndag slapp en kilo, noe jeg også synes var rart siden jeg hadde spist MYE og drukket alkohol på lørdag. Jeg har hatt litt dårlig matlyst i det siste og lurer på om det rett og slett kan være at jeg får i meg for lite energi? Er det derfor boccaen ga et positivt utslag på vekten? Eller kan det være at jeg ikke får i meg nok karber? Er det mulig at lite karber gjør at man står stille? Jeg har forstått at ketolysefolka mener man skal ha 15-20 om dagen. Jeg tror jeg noen dager ligger under dette. Kanskje jeg bare skal konsentrere meg om å spise, for boccaen i går gir meg hang-over i dag, så jeg ser ikke på den som noe positivt tilskudd til kosten. Men bare syns det var så merkelig at vekttapet kom når jeg ikke var flink..

Min kropp har nå begynt å slippe i "bolker" - dvs står stille noen uker - så slipper den en kg eller to - også står den stille igjen. Jeg har nesten gitt opp og se sammenhengen *ler* - bare nyter kostholdet - prøver å komme i gang med trening fordi jeg har lyst - og tar livet som det kommer!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/