Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 16:10   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt - opp i kolesterol - Nespresso?

Opprinnelig lagt inn av dejavu, her.

Vet du hva,det er nesten lettere å si hva jeg ikke spiser. For det kan oppsummeres i poteter,ris,pasta og søtsaker.

Til middager så går det med en del ferdigretter,inneholdende mye fisk.

Også fire skiver proteinbrød daglig, med hjertegod hvit(a)ost og skinke/hamburgerrygg på toppen.

Tar daglig et par porsjoner proteintilskudd knyttet til trening,blandet i vann eller fruktsmoothie.

Også er det de 5-6 koppene med lungo Nespresso....

Har du bare kuttet karbo og ikke lagt til fett? Hva med smør, laks, entrecote, kylling, avokado, oljedressing, smør, majones og sånt?
Spiser du bare fisk? Hva med kjøtt? Enn grønnsaker?

Litt nysgjerrig på hva du mener med ferdigretter - som du har laget selv - eller kjøper du ferdig i butikken? Hva slags proteinbrød spiser du - lager selv? Karboinnhold?

Tar du proteintilskudd fordi du spiser lite protein i løpet av dagen?

Jeg ble ikke klokere - slik du beskriver spiser du magert med lite fett - stemmer det? Korriger meg om jeg har misforstått

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat