Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 13:20   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for ungdom

Enig med Nellie her - bruk lavkarbo på 3 minutter som utgangspunkt.

Jeg har nok ikke ville regnet særlig på hans matinntak... bare sørg for at han spiser NOK (siden sultfølelsen gjerne vil bli liten) og at han føler seg fin ellers. At han lærer seg at han ikke MÅ spise ris, pasta, potet er jo bare bra, men LITT av dette tror jeg ikke vil skade særlig for en i voksealder som er såpass aktiv fysisk - da slipper jo han stresset når han er borte med at han ikke KAN spise det andre spiser, men kan smake litt.

Jeg tenker at om han kutter ut all sukkerbrus og godis, reduserer noe på mengde brød, ris, pasta og øker heller på med grønnsaker og godt fett vil det gi stor effekt i seg selv

Du kan evt sende en epost til Hexeberg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat