Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 20:24   #19
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger noen svært kjappe råd

Opprinnelig lagt inn av idontknow, her.

Hei.

Nå har jeg søkt litt rundt, men greier ikke finne svar på mine to svært enkle spørsmål;

1. Jeg jobber 08.30 . 16.30 og har daglig lunsj varierende tider, men somregel rundt 12.00. Jeg har nå en stund spist knekkebrød med hvisost og hjertego smør der. Jeg begynte min diett I DAG, og lurer på; hva skal jeg nå spise på jobb? Jeg har en veldig stressende jobb, og er avhengig av å ha noe veldig fort gjort og enkelt.

2. Er det noen brus-sorter som er greit å drikke når man går på lavkarbo? I det heletatt?

Jeg er 163cm høy, veier ca 80kg og mitt mål er å gå ned 15 kg i vekt.

TipS?

Svar på dine spørsmål er besvart i mange varianter på forumet allerede - men jeg forstår det er vanskelig og finne fram. Jeg anbefaler at du feks begynner med å spise etter lavkarbo på 3 minutter, og deretter bruker tid på å både lese nybegynnertråden til arnakristin, men også lese LINKENE i tråden.

Oppskriftsdelen av forumet er ENORMT stor så sett igang og les!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat