Tråd: Trondheim
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-11, 11:47   #79
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Rosekinn, her.

slænge mæ på hær æ å Godt at det e nån fler trøndera her!

Slenger med et spørsmål også. Noen av dere som har erfaring med bodyscanning?

Jeg har en billig vekt som liksom skal vise hvor mye fettprosent og hvor stor muskelmasse jeg har. Den fungerer ikke som den skal Man får vel det man betaler for.

Men jeg kunne godt tenkt meg å fått målt hvordan kroppen min er satt sammen på en skikkelig måte. Jeg har gått den en del kilo og har fortsatt mange igjen. Jeg har nå begynt på lavkarbo igjen etter å ha holdt vekten noen månender. Nå vil jeg ned ytterligere noen kg og skal begynne å trene litt mer aktivt. Jeg antar at jeg kommer til å holde vekten stabil - kanskje til og me gå opp litt når jeg først begynner å få litt muskelmasse igjen!

Noen som vet hvor man kan få målt dette skikkelig? I trondheimsområdet til en billig penge? Hadde vært greit å sett at man hadde gått ned i fett og opp i muskler!

Sjekk treningssentre for en Inbody-maskin. Vet elixia her har en - betalte rundt 500 kroner - så det er nok ikke billig! Men du får en fin oversikt over muskel og fettmasse og fordelingen i kroppen!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat