Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 23:32   #14
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg feil?

Opprinnelig lagt inn av tretoen, her.

Jepp Yrla. Ser at jeg må gjøre dette litt mer planlagt en jeg har gjort til nå. Slik jeg forsto det så ville ketosen sørge for at jeg ikke hadde så stor appetitt, men jeg må nesten si at appetitten er minst like bra som før. Så da får jeg ta en titt på diett.no.

Jeg ville droppet dette foreløpig. Jeg vet jeg ofte anbefaler det selv - men det er en del ting ihht atkins- induksjon som ikke er helt fulgt enda, og det og veie og måle og telle og legge sammen er ganske tidkrevende og ta litt nuven av en nybegynner
Det er ikke uvanlig og få ganske bra matlyst i starten heller, jeg ville rett og slett ikke stresset med annet enn å finne ut hvordan induksjonens regler er og følge disse. Når du har de noenlunde under kontroll, kan du heller se nærmere på diett.no og sammensetningen av det du spiser om du fremdeles ikke har vektnedgang.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat