Tråd: After eight
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-12, 23:45   #106
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: After eight

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Mmmmmmmmm, eg har nettopp laga after eight 1/2 dl tagatesse og 1 dl sukrinmelis. Det smakte himmelsk akkurat som originalen.
Først ett lag sjokolade (86 % med søting), so minten og ett lag til med sjokolade.
Gikk veldig greit å knekke bitane uten at sjokoladen knakk sjøl om den var uten delfiafett.
Skar berre ett knekke'snitt' med en skarp kniv. No kan eg ha dei liggande i ei skål uten at dei blir mjuke

Sånn laga eg mine after eight 23. des. Eg har oppbevart dei i kjøleskap, i skål på bordet (også over natta), dei har ikkje forandra konsistens verken i varme eller kulde.
Syns også det var veldig greit å lage sjokoladetrekket uten delfiafett, for då vart det ikkje mjukt i romtemperatur

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat