Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 19:52   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Personlig trener...

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

ja, har tenkt på avbestille timen. Men så fikk jeg litt sånn "søren, skal ikke vise han at feite folk er late" så vi får se hvordan det går. Jeg har værtfall ikke tenkt å betale 5000kr for det om det blir ille. Da kutter jeg han..

Tenk deg nøye om... dette handler ikke om at du skal "vise han noe" - dette handler om at du skal bruke DINE penger på deg selv... DU skal få en vare du har betalt for - fordi du nå er så motivert til å begynne å trene
Tenk om han bruker halve timen på å rakke ned på lavkarbo og tjukke "late" folk? Uffamei... Jeg ville krevd en prøve time uten å betale først uansett - du kan godt forklare han hvorfor også... og at det handler om holdning og respekt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat