Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 20:01   #14
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: 5 uker uten vektnedgang. Hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Happy girl, her.

Halloen igjen
Bare sånn et enkelt pip fra meg
Jeg er nu gått over til og spise masse mer grønnsaker og mindre salat, men her går det heilt skeis, ramler jo opp på 25-35 karber for dagen og enda mer hvis ikke jeg holder igjen på et blunk når jeg spiser masse grønnsaker, dvs at jeg ligger på ca 7% karber for dagen og det blir jo for masse.
Ellers prøver jeg og holde meg på ca 1100-1300 kcal for dagen for å se om det hjelper på vekten.
Er det stor krise at det blir mer karber når det meste kommer fra grønnsaker, har jo hele tiden vært så streng på 75-20-5 så ble heise usikker her. Og skal jeg evt ta de to prosent fra fett eller protein kvoten min ?

Nå ser det litt ut som om du overanalyserer kostholdet ditt ihjel! Ikke bekymre deg for karbohydrater som kommer fra grønnsaker. Ikke spis for lite fett!

1100-1300 kalorier er ganske lite, ikke hold deg der lenger enn et par uker om du ikke har vektnedgang!

Nå har du gjort ganske mange endringer over kort tid, så du må nesten gi kroppen en sjanse til å tilpasse seg det du spiser nå.

Hvis du ikke har vektnedgang etter 4 uker med redusert kalorinntak, økt grønnsaker og kutt i all kunstig søtning - tror jeg du må spise en del MER mat og spesielt fett for å få i gang fettforbrenningen din.

Har du noen infeksjoner eller kroniske sykdommer vil du kunne oppleve at det er vanskeligere og gå ned i vekt...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat