Tråd: Lysterapi
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-11, 15:24   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lysterapi

Jeg har god erfaring! Fikk kjøpt gjennom HMS-biten på jobb, og den gikk på omgang i vinterperioden Begynner alltid for sent med den (slutten av oktober) og sitter ca en halvtime hver morgen i 7-10 dager ved datamaskinen. Gjør underverker for meg, er reelt våken om morgenen (etter et par uker med terapi), mindre trøtt på kvelden og generelt mer opplagt. Blir også bedre humør og mindre irritabel, noe omgivelsene vet og sette pris på. Har brukt i mange mange år og anbefaler alle som sliter med at plutselig blir det tungt og våkne og stå opp når man ellers i året ikke har særlig problemer og prøve!

Ønsker meg oppvåkningslampe i julegave

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat