Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-11, 15:21   #27
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Irritabel tarm og lavkarbo - hva kan jeg spise?

Hexebergklinikken ringer du eller sender en epost til og forklarer kort situasjonen.

Det høres ut for meg som du trenger en skikkelig utredning av spesialist, fastlegen din har nok ikke nok kunnskap til å orientere seg når det gjelder såkalte "diffuse kvinneplager"...

Jeg har selv vært gjennom et mareritt av et år - der offentlig sykehus ga meg diagnosen ME (uten at alle kriteriene for diagnose er oppfylt...) - mens Arenaklinikken i Oslo nå har behandlet meg for borreliose (flåttinfeksjon) siden august - noe som har gjort at jeg faktisk er tilbake 60% i jobb, og håper og komme i 100% rett over nyttår Alternativet var og søke uføretrygd om jeg ikke hadde gått til privat klinikk.... Har ikke vært så frisk (mesteparten av tida) på svært mange år!

Så får du ikke gjennomslag hos din egen lege, gå til en annen lege! Mulig Hexeberg også har kontakter nordafor, så ta en telefon og spør!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat