Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-11, 12:14   #12
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Karbofellene, skal vi lage en oversikt for de nye?

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

ketolysetablettene? er det noe man må kjøpe spesielt når man begynner med dette? litt sent for meg da eller? tror jeg satser på å dra på apoteket og kjøpe noen multivitaminer og magnesium uten sukker istedet.

Ketolysetablettene er et sett med vitaminer/mineraler som Torkil har satt sammen for de som begynner på Ketolysekuren. Atkins (induksjon) og ketolyse(kuren) er relativt like, så det ville ikke forbause meg om de på Atkins vil ha god nytte av disse tablettene. (Men jeg vet ikke!)

Det går nok helt fint å kjøpe inn de tablettene du nevner også

Edit:
... og det er aldri for sent å begynne med noe

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat