Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 15:15   #310
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Lurte egentlig på alle Har lyst å prøve de fleste av oppskriftene. Skal eksperimentere litt etterhvert, men trenger litt tips til å begynne med. Kommer vel til å forandre en del på oppskriftene senere

Bruker du forresten å tilsette fiber? Står at man skal gjøre det i boka, men har aldri prøvd det før...

har faktisk ikke gjort det i annet enn cappuchino-smoothiesen. Bruker fibermixen de har i spisedegslank.

Har forresten prøvd ganske mange av oppskriftene - og også laget noen selv etterhvert Synes da særlig torsk/bacon, laks, grillet kylling m/dressing er kjempegodt. Husker ikke de andre i farten *ler* - jo, løvbiff med bearnaise også. Jeg har da laget de i porsjoner og frosset ned slik at jeg kan ta opp hver dag. Spiser for mye jeg når jeg lager maten der og da hvis jeg ikke har laget akkurat nok til en porsjon... og du kan tenke deg hvor blid sambon blir om jeg ikke lager nok til begge *ler*


Sist redigert av Nerthus : 20-11-10 kl 15:26.
Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat