Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-12, 19:37   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gått opp i uke fire. Hva gjør jeg galt?

Sjekk ut nybegynnertråden jeg linker til i min signatur for å lese litt mer om akkurat slike ting

Dette kan like gjerne være syklus, eller at kroppen samler vann av andre årsaker. Vektnedgang er ikke lineært, og vil gå opp og ned avhengig av syklus, dagsform, matinntak, saltinntak osv.

Om man ikke oppnår SINE mål i en vektnedgangsperiode når man selv ønsker å oppnå det, betyr det ikke at midlet for vektnedgang nødvendigvis ikke "passer for deg". Det betyr gjerne at du må lytte mer til kroppen din, da den stort sett gjør som det passer en. Sørger du for at den får næringsrik og NOK mat, og har reell overvekt uten spesielle kroniske sykdommer, vil du - om du gjør dette over lang nok tid - gå ned i vekt på en sunn og fornuftig måte. Men ikke nødvendigvis lineært altså

I tillegg - VEKTA di sier ikke hele sannheten, bruk målebånd aktivt!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat