Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Pre-vedlikeholdsfasen Når du nærmer deg idealvekten din begynner du på denne fasen. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
06-02-06, 16:42 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 45
|
Ødelagt karbohydratforbrenning?Er ikke helt sikker på om jeg legger dette innlegget på rett sted, men jeg gir det et forsøk. |
Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger |
06-02-06, 18:35 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
|
Sv: ødelagt karbohydratforbrenning?Vi er kanskje ikke så ulike, har gått ned like mye på like lang tid og sliter med å få av resten. Nå er det slik på denne dietten at en blir ikke tynn av den, bare slank. det kan godt være at du egentlig er tynn nok men mangler litt før du er nede på det moderne ideal. det kan være at du har ødelagt forbrenningen litt men det ordner du fort med ett måltid med raske karbohydrater en ettermiddag og ikke flere måltid den kvelden. du gir altså forbrenningen ett lite kick og da er det lettere å gå ned mer. |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten |
07-02-06, 12:45 | #3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 45
|
Sv: ødelagt karbohydratforbrenning?Hva slags raske karbohydrater anbefaler du at jeg spiser da? og hvor mye? Greit å være på den sikre siden |
Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger |
07-02-06, 18:39 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
|
Sv: ødelagt karbohydratforbrenning?Jeg har alltid brukt denne teknikken i kaffeselskap for da er det ikke så mye annet å spise med mindre en planlegger godt på forhånd. Men nå er det mange som sier at de måltidene ikke skal inneholde mye fett og da er det greit med spagetti eller en brødskive med syltetøy. |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten |
07-02-06, 18:45 | #5 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
|
Sv: ødelagt karbohydratforbrenning?
Du bør helst spise stivelse. Glukose med andre ord. Det beste er pasta, ris eller potet. Brød funker greit det også, men jeg tåler ikke det. Har prøvd med sukkervarer også, men da blir jeg bare dårlig. For mye fett og proteiner i samme måltid bør også unngås. Det mest effektive og det tryggeste for en slik "carb load" er helt klart stivelsesprodukter.
16-02-07, 21:42 | #6 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
|
Sv: Ødelagt karbohydratforbrenning?Interresant det dere tar opp her! |
Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n |
17-02-07, 01:10 | #7 |
Ubekreftet Medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ullensaker
|
Sv: Ødelagt karbohydratforbrenning?Jeg ville bare legge til at jeg gikk fra slank til tynn på lavkarbo (eller skal jeg si tynn til tynnere) |
Min kostholdsfilosofi: Kommer snart.. |
23-09-10, 09:44 | #8 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
|
Sv: Ødelagt karbohydratforbrenning?Har du prøvd å gå tilbake på induksjon for å kickstarte vektnedgangen igjen? Ville tro at det kunne hjelpe. Hvis ikke kan det muligens fungere å være ekstra streng en periode, og ikke la seg friste av søtsaker, kunstig søtning og liknende. Har selv levd lavkarbo en stund uten å gå ned mye, før jeg begynte på Atkins induksjon og nå raser jeg ned i vekt. Vil tro det handlet om at jeg spiste mye lavkarbobakst, lavkarbobrød, tyrkisk yoghurt og nøtter, som jeg nå ikke kan spise, og at jeg derfor endelig har fått kontroll over søthungeren. |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert |
23-09-10, 10:30 | #9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
|
Sv: Ødelagt karbohydratforbrenning?Denne tråden er 4,5 år gammel! |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hjelp, er det ødelagt ? | Ole Brumm | Oppskrifter | 3 | 22-10-06 17:56 |
Har jeg ødelagt alt nå? | nita58 | Ketolysekuren | 13 | 05-10-06 00:01 |
Jeg føler meg helt ødelagt... | Iset | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 21 | 18-02-06 22:24 |
Hjeelp, mikseren min er ødelagt!!! | Iset | Generell diskusjon | 18 | 30-11-05 00:56 |