Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Prøver igjen ...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-04-07, 12:48   #1
annann
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2007
Alder: 51
annann er på en erverdig vei

Prøver igjen ...

Etter en lang pause fra kuren, er jeg nå klar for blanke ark igjen . Jeg var jo virkelig flink første periden synes jeg selv da.... Da gikk jjeg ned 6 kg på litt over en uke Men nå hag jeg kosa meg noe helt villt med andre ord SPIST OG DRUKKET godt, er jo egentliig et skikkelig matvrak. Men nå skal jeg da altså starte igjen, føler jeg har lagt på meg veeldig nå... Men det jeg lurer på, kan jeg spise polarbrød og finn crisp Da burde det jo være litt til hjelp når jeg kan spise brød.. Jeg veit ikke helthvorfor jeg detter av hele tida, men jeg er av den persoen som atte når jeg ryker, ja da ryker jeg til den store gullmedjalen Men nå nærmer det seg godt vær, og kompleksene mine står i kø.... Jeg sliter med hva jeg skal gå med og idag har vi bestilt sydentur til aug , så jeg skal ha det som et mål å komme ned til da. Men er det mulig å kunne gå ned 20 - 25gk på4 måneder????? Det hadde virkelig vært digg. Hva har dere andre tatt av dere på hvor lang tid, og på hvilken kur?? har dere sprekt noen gang?? Som dere sikkert skjønner trenger jeg

annann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 18:28   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: prøver igjen....

Heisann.

Anbefaler deg ikke å spise så mye brød/knekkebrød i begynnelsen. Da er det bedre å bake brød selv, etter oppskrifter her på forumet. Brødet på ketolysekuren har ca 1-2 karber pr skive. Og det er faktisk godt og smakfult. Oppskrift finner du her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6079

Ellers så er det "pipper": http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2154 Gode omeletter i muffinsform.

OE Polarbrød/lapper: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11874 Aldeles nyyyydelige...

Jeg har tatt av 10 kg på 8 uker, og minka 9 cm rundt magen. Og er kjempeglad for det. Har flere kilo som skal av, og skal nok få bort de også.

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 19:32   #3
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: prøver igjen....

Mitt råd:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12366&page=3

Lyyyykke til!!!

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 23:03   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Prøver igjen ...

Ville absolutt ikke anbefale noen som helst ekstrem variant med ensidig kosthold med lite variasjon. Det vil sannsynligvis være altfor hardt for kroppen din.

Les heller Ketolyseboka igjen og start på ny frisk du. Ta et par reine uker med rent kjøtt, fugl, fisk og grønt - lag gjerne lapper etc etter Gerds oppskrifter. Varier det du kan. Begrens kunstig søtstoff og fløte. Da får du renset opp skikkelig.

Lykke til videre, dette skal gå bra skal du se !

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Nå er det på an igjen magdalena Induksjonen 0 30-04-04 21:12
Nå begynner jeg på Atkins intro igjen! donjuanwannabe Atkins kosthold 11 03-03-04 12:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.