Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2006
![]() |
Arrheling og ketoseEtter buklastikkoperasjonen min, har jeg litt problem med en liten del av arret. Er det veldig dumt å være i ketose når kroppen skal konse på å gro? Tenkte å innføre et par rugsprø og frukt dersom jeg bør være ute av ketosen en stund, men får så lett tilbake karbohungeren av litt karber.. Stoler ikke på meg selv!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: arrheling og ketoseJeg vet ikke noe om sårheling og ketose, men jeg kan tipse deg om å kjøpe et preparat som heter Mucokehl på apoteket (biopatisk preparat) og spraye/dryppe dette på arret et par dager. Gjør at arret blir penere i tillegg til at det gror raskere.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Alt du har ønsket å vite om ketose | Nille | Atkins kosthold | 110 | 14-03-14 07:59 |
Ketoner uten ketose. | Fjonken | Spørsmål og svar | 9 | 16-07-10 08:10 |
Ulikt utslag på ulike ketostix | Lubbelura | Ketolysekuren | 7 | 06-04-09 00:01 |