Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Svigerfar kikket i handlevogna...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-05-07, 19:42   #1
Fisken
Medlem

Fisken sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 53
Fisken er ny på veien

Svigerfar kikket i handlevogna...

...da vi møtte han på handletur i Sverige i går. Der lå det jo nesten bare kjøtt, og av det en god del bacon. Dette syntes han nok så gæli ut (han spøkte, men han mente det jo). Jeg sa som sant var at "her er det mye fett, for karbohydrater er vi redde for". Da lo han godt. He he. Ble ikke det minste fornærmet, jeg. Han skjønner vel ingenting når vi dukker opp slankere enn noen gang i juleselskap om noen måneder.

Fisken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 19:44   #2
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 58
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Svigerfar kikket i handlevogna...

Opprinnelig lagt inn av zalarina, her.

...da vi møtte han på handletur i Sverige i går. Der lå det jo nesten bare kjøtt, og av det en god del bacon. Dette syntes han nok så gæli ut (han spøkte, men han mente det jo). Jeg sa som sant var at "her er det mye fett, for karbohydrater er vi redde for". Da lo han godt. He he. Ble ikke det minste fornærmet, jeg. Han skjønner vel ingenting når vi dukker opp slankere enn noen gang i juleselskap om noen måneder.

Ja, det er ikke til å kommer forbi at man møter en del uforstand fra folk som ikke kjenner lavkarbo-kosthold. Men, som du sjøl sier, når resultatene blir synlige, får pipa en annen lyd!

Lykke til videre

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 20:45   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hehe mange skjønner ikke helt dette og sånn er det bare. Jeg har hele tiden vært flau når jeg har handlet fløte, oster, bacon, seterrømme osv som overvektig, fordi man FÅR endel blikk som sier sitt. Man må bare gå foran som et godt eksempel og virkelig vise at det nytter. Ingenting funker bedre på kritikerne enn det.

Gammel 29-05-07, 11:21   #4
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Jaja, så lenge han ikke legger seg mer opp i hva du kjøper, så.
Selv føler jeg meg riktig så sunn når jeg handler, jeg. Ok, så er det ikke lettprodukter jeg kjøper, men det følger jo med masse grønnsaker og rent kjøtt, så jeg skammer meg iallefall ikke over å vise fram handlevogna mi.
Det må ikke dere gjøre heller!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 12:21   #5
Fisken
Medlem

Fisken sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 53
Fisken er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Jaja, så lenge han ikke legger seg mer opp i hva du kjøper, så.
Selv føler jeg meg riktig så sunn når jeg handler, jeg. Ok, så er det ikke lettprodukter jeg kjøper, men det følger jo med masse grønnsaker og rent kjøtt, så jeg skammer meg iallefall ikke over å vise fram handlevogna mi.
Det må ikke dere gjøre heller!

Jeg syntes nesten det var litt morsomt, jeg.
Fant noen grønne asparges i vogna som jeg som viftet litt med, så ble han fornøyd.

Fisken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 13:49   #6
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Utspekulert....

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.