Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Forventninger etter 1 uke?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-01-08, 09:31   #1
leni
Juniormedlem

leni sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
leni er på en erverdig vei
Question

Forventninger etter 1 uke?

Hva kan man forvente etter 1 uke hvis man vet man har fulgt lavkarbo bra?
Husker sistgang jeg prøvde hadde jeg tatt endel cm på kroppen på ei uke...2 cm på magen allefall. men nå føler jeg på meg at det ikke har hjulpe nooooe, skal veie og måle lørdag..begynte forrige fredag...

Ser meg i speilet og føler at det ikke virker.... kjedelig...

Noen smart svar??

leni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 09:37   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Forventninger etter 1 uke??

Det kommer jo helt an på!

Hvilken kur følger du da, og hva har du spist de siste ukene, hvor mye skal du ned, hvor mye gikk du opp igjen sist?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 09:42   #3
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Jeg ser du har egendefinert som kostholdsfilosofi. Det er vanskelig for oss å svare på mange spørsmål når man ikke vet hva du spiser.

Dog.. så kan det hende at du allikevel har både gått ned i vekt og centimeter. Det ser du jo ikke før du faktisk veier/måler deg

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 12:53   #4
leni
Juniormedlem

leni sin avatar

dagen min ser ca sånn ut:

Frokost: proteinshake, med vann, litt fløte og en dæsj olivenolje
Lunsj: salat med 2 egg, skinke, tomat- creme freche med litt krydder til dressing
Middag: kylling med salat el fisk med grønnsaker (blomkål brokoli)
Kvelds: Rugsprø med skinke og majones eller Et par grillede kyllingbiter med feks blomkål surret i meierismør sammen med paprika og løk, heller over litt fløte

Drikke: Kun vann
Mellommåltider:Nøtter eller yoghurt

Gammel 10-01-08, 13:04   #5
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 46
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Hvis du tenker på det -hva betyr det egentlig hvor mye du går ned den første uka, slik sett i det lange løp? Går du ned en halv kilo, er det nedgang det også!

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:45   #6
leni
Juniormedlem

leni sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Hvis du tenker på det -hva betyr det egentlig hvor mye du går ned den første uka, slik sett i det lange løp? Går du ned en halv kilo, er det nedgang det også!

Jo d er hlt sant. men jeg tenker litt slik for motivasjonens skyld jeg...

Gammel 10-01-08, 14:59   #7
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Hei

For motivasjonens skyld: bestem deg for en spesifikk lavkarbofilosofi, kjøp boka og følg den SLAVISK de første ukene til det "setter seg i fingrene." Mye lettere å unngå feller, og mye lettere å luke ut eventuelle ting som kan bremse vektnedgangen for deg. Det kan være veldig vanskelig å satse på å spise bare "generell lavkarbo" (hvis man ikke har årelang trening i lavkarbokosthold, naturligvis) fordi det finnes så utrolig mange skjulte karbohydrater i ulike matvarer.

Hvis du følger en spesifikk filosofi så er det mange "veteraner" innenfor de forskjellige retningene her inne, som kan svare på dine spørsmål underveis.

hilsen Nic

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke! Merete A Trening 32 02-10-06 16:25

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.