Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 42
![]() |
SultenJeg har akkurat spist en biff med champis og paprika. 20min senere så er jeg like sulten. Spiser jeg 2stk egg med majones så blir jeg sikkert like sulten om en liten stund. Jeg sitter mye i sofaen så kanskje dette kan ha noe med situasjonen å gjøre......... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SultenHusk å drikke nok vann! Og ja, du kan godt spise så det holder i begynnelsen, den metthetsfølelsen kommer etterhvert! Husk at du skal spise litt grønt over jorda også. (Grønn paprika er bedre enn rød i begynnelsen, forresten!)
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 42
![]() |
Sv: SultenHehe okey takk for godt svar |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sulten jeg ... Noen som vil være så snille å se på dette ...? | Gwenpa | Ketolysekuren | 16 | 28-08-07 10:22 |
Sulten på ketolyse! | **Angelica** | Ketolysekuren | 12 | 20-02-07 18:19 |
sulten på lavkarbo? | bikini | Ketolysekuren | 16 | 31-05-06 12:23 |
Sulten dag? | LilNoor | Ketolysekuren | 10 | 27-02-05 20:59 |
jeg har vært så sulten idag og i går... skjønner det ikke | Iset | Induksjonen | 2 | 23-02-04 17:30 |