Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Hjelp! Hva nå?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-04-08, 10:47   #1
Dippsey
Juniormedlem

Dippsey sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Alder: 41
Dippsey er ny på veien

Hjelp! Hva nå?

Hei alle sammen, jeg er temmelig ny her. Har lest masse av det dere har skrevet, men dette blir mitt første innlegg.
Jeg har lest Atkins boka flere ganger, bruker karbo teller og journal.

Jeg har gått på induksjonen nå i to uker, og dette blir min tredje uke. I løped av den første uka gikk jeg ned 2 kg. Jeg bruker ketostix og de er på det nest mørkeste. Jeg trener 4-5 dager i uken (hardt, 1.5 time). Men etter en og en halv uke stod vekta stille, og det gjør den fortsatt, har heller ikke mistet cm.
en vanlig dag er ca slik.
Frokost: 2 egg, 2 bacon, 25 gr ost
Lunch: Kyllinglår, bittelitt isbergsalat
Mellommåltid, litt ost og en bacon strilmmel
Middag: kotelett, kylling eller fisk med litt salat.
Drikker KUN vann! Har ikke spist noe galt, og blir VELDIG frustrert når vekten står stille...
Kan noen svare meg på hvorfor??? Spiser jeg for lite Karbo, er nesten alltid under 10 om dagen?????

Hadde vært KJEMPE glad for svar...

Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 10:50   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp!! Hva nå???

Få opp karbene til 15-20, spis mer grønt, spis minst 2500kcal per dag på induksjonen, få i deg mer fett, og vær klar over at man ofte står fast i uke 3!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 10:55   #3
Dippsey
Juniormedlem

Dippsey sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Alder: 41
Dippsey er ny på veien

Hei... takk for svar
Jeg spiser ganske mye fett....via bacon, ost, litt seterrømme og kotelett og udos choice kapsler, burde jeg spise mer??? I dag skal jeg spise brokkoli og prøve å komme opp i 15 - 20 karb, håper virkelig det hjelper.... Hvorfor er det vanlig å stå stille i uke tre????

Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 11:16   #4
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Man står stille i uke tre for at kroppen må få moa seg litt. Den er i "hva i helsikke"-modus... Du kan gjerne ha halvparten av kaloriene dine, eller mer, fra fett!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 13:27   #5
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

jeg står gjerne fast på induksjon når jeg trener.. men du mister nok fett, selvom vekta enda ikke følger med..
det kommer.
tålmodighet, tålmodighet.
Og mer fett og karber

Gammel 07-04-08, 13:39   #6
Betzy Boop
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Betzy Boop er på en erverdig vei

Vann,vann og atter vann er jo ofte cluet..

Betzy Boop er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ny, lang reise, hva skal jeg spise??? Siljevanilje Lavkarbo generelt 17 21-11-06 21:44
Og hva er hodet ditt opptatt av.... Carbokiller Generell diskusjon 20 29-08-04 22:01

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.