Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Kalorier og sånn da??Fant plutselig ut på mat på data, hvordan jeg kan få se hvor mye kcal jeg dytter i meg på en dag... og da fikk jeg sjokk.. herregud, det er jo dager hvor jeg ligger over 3000 kcal... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalorier og sånn da??Ja, glem kaloriene! Mye lettere å telle til 15-20 enn 1300-2000 hver dag, ikke sant? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalorier og sånn da??Det er ingen vits i telle kalorier fordi kalorier oppfører seg veldig forskjellig i kroppen i forhold til hvor fort den omsettes til energi etc. Gi beng i kaloriene, for i tilfelle så må du begynne å se på hvilke kalorier som kommer fra hvor, og hvor fort de brukes/forbrennes i kroppen for å få et reellt resultat, og som Charmtassen sier, da er det lettere å telle karbhydratene du spiser, du skal bare spise langsomme karbohydrater uansett |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det | Caxa | Generell diskusjon | 18 | 01-10-11 18:02 |
Poeng og sånn? | smilefjes | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 3 | 23-05-08 12:55 |
Sånn kilo-måling som signatur | Vimsa | Spørsmål og svar | 7 | 06-05-06 16:06 |
Atkins og kalorier | fatso | Atkins kosthold | 1 | 30-04-04 14:37 |