Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
16-06-11, 22:37 | #1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2009
|
Hva skal jeg gjøreHei |
Min kostholdsfilosofi: eurodiett - ketolyse |
20-06-11, 03:45 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 36
|
Sv: Hva skal jeg gjøreDytter i tråden slik at kansje noen med erfaring kan svare |
Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag |
20-06-11, 08:26 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
|
Sv: Hva skal jeg gjøreDu må jo vente til du har fått i hus de produktene du trenger for å begynne! Man kan ikke leve på sjokoladebarer og soyanøtter.
20-06-11, 09:46 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
|
Sv: Hva skal jeg gjøreHuff, ikke bra. tror og du bør vente til du får de orntlige rettene i hus.Håper det går greit da. Ellers får du begynne på ketolyse, der er det ihvertfall orntli mat. Jeg skal og ned 40-50 kilo, har gått ned 8 nå, men bruker den tida jeg trenger.
05-08-11, 15:20 | #5 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2010
|
Sv: Hva skal jeg gjøre
Har du snakket med legen/ernæringsfysiologen om dette? Hvis du sliter sånn med mat er det ikke sikkert Eurodiett er noe for deg, for produktene er dessverre ikke uendelig gode, og mange av dem har litt uvant konsistens. |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo/Lindberg |
30-09-11, 23:32 | #6 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 34
|
Sv: Hva skal jeg gjøreJeg hadde det litt som deg, bortsett fra at jeg bare spiste barer og kjeks de første dagene. Prøv å spise lavkarboknekkebrød med masse pålegg. Og mye salater og sånt. Jeg fikk lov å spise litt kjøtt innimellom i fase 1 fordi jeg slet veldig med å holde meg bare til ED-produktene. Eventuellt ville jeg bedt om å få et annet opplegg av legen din. Jeg begynte på ED og det har gått sånn bob-bob. Jeg har gode perioder, og dårlige. Ønsker deg lykke til allefall Jeg har lært det at man klarer det man vil. Jeg klarte å gå ned 10 kilo, og nå har jeg stått fast en periode. Så jeg må virkelig skjerpe meg, hehe |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet |
04-10-11, 11:46 | #7 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
|
Sv: Hva skal jeg gjøreHeisann. |
Min kostholdsfilosofi: LCHF |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva skal jeg gjøre? | Fruktis | Spørsmål og svar | 11 | 21-02-11 18:59 |
Når vi skal på påskeferie, hva skal jeg gjøre da? | Seba-stina | Lavkarbo generelt | 15 | 26-02-10 20:17 |
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? | *pippi m gutt og jente* | Lavkarbo generelt | 7 | 31-05-09 13:26 |