Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvem kan hjelpe meg?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 31-07-08, 19:36   #1
nattergal
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2008
nattergal er på en erverdig vei

Hvem kan hjelpe meg?

Hei!
Jeg er ny på dette flotte forumet. Og først og fremst så vil jeg si at dere er kjempeflinke altså!
Jeg vil prøve ketolysekuren , fordi jeg tror det er det som vil passe meg best. Men kan noen av dere fortelle litt om hva jeg kan spise, og hva jeg ikke kan spise, kom gjerne med oppskrifter- jeg setter pris på all hjelp jeg kan få. Aktivitet blir det minimalt av pga prolaps, men når den er operert så elsker jeg å gå turer.
ha en flott dag alle sammen

nattergal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Målet er å prøve ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 19:38   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem kan hjelpe meg??

Hei hei, bare innom med et kjapt svar før middag!

Jeg vil anbefale deg å gjøre to ting; Les på ketolysedelen av forumet og i journalene til andre som har fulgt opplegget. Gå på biblioteket og lån boka, så kan du heller kjøpe den senere om du finner ut at dette er noe for deg. Lykke til

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 20:02   #3
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Kan godt se i min blogg hva jeg spiser, legger ut matblogg hver dag. har blitt litt mye hamburgere i det siste, men er litt lei mat nå og varmen ødelegger litt matlyst
Men masse lykke til og bare å spørre i vei, vi er her for å hjelpe og støtte

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 22:42   #4
nattergal
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2008
nattergal er på en erverdig vei

Takk for svar- alle svar er gode svar nå i startfasen. Jeg skal lese i journalene deres og hente masse inspirasjon derfra- nok engang jeg er imponert over resultatene deres, og håper jeg klarer å være like flink

nattergal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Målet er å prøve ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 09:54   #5
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hvem kan hjelpe meg?

Velkommen og masse lykke til. Jeg har ikke vært så flink til å skrive i journalen min, men svarer gjerne på spørsmål for det
Har hatt god effekt av kuren selv og hjelper mer enn gjerne andre med denne kuren.

Hotteste tips er å lese boken, så man ikke kommer feil i gang!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvem? MHM Generell diskusjon 4 14-04-04 14:25

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.