Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 58
![]() |
HelsegevinsterHar nå levd på en ketogen diett i snart seks uker, og føler meg vel med det. Spiser kjøtt i alle former, og alltid med forskjellige grønnsaker ved siden av. Det går også en del på ost og rømme. Mye smør. Tar kosttilskudd i form av et vitamin- og mineralkompleks, kokosolje, linfrøolje, og omega 3-kapsler. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HelsegevinsterHer kan du lese om akkurat dette:
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 58
![]() |
Sv: Helsegevinster
Takk for svar. Mye oppbyggende lesing der:-) Men jeg drister meg til å si at dette blir litt for mye av personlige erfaringer og følelser, og som sådan kanskje ikke mest pålitelig. Får litt sånn vekkelsesmøte-assossiasjoner når jeg leser gjennom den tråden der. Og vekkelsmøter kan være en bra greie for å skape motivasjon og begeistring, men jeg kunne ønske meg litt mer vitenskaplige funderte svar. Gjerne noen gode linker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HelsegevinsterVil du ha harde fakta, kan det være en ide å lese boka til dr. Torkil og eventuelt sende han en PM om det er noe du lurer på.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Andre helsegevinster eller endringer enn vektreduksjon? | Gladimat | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 25 | 28-10-08 22:13 |