Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Den "riskremen" med cottage cheese, er den god?Er så skeptisk til cottage cheese, men fryktelig glad i riskrem. Kan det sammenlignes med vanlig riskrem? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den "riskremen" med cottage cheese, er den god?
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Den "riskremen" med cottage cheese, er den god?
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den "riskremen" med cottage cheese, er den god?Jeg bruker fun light. Jeg er litt lat så jeg bruker ikke gelatin. Bare litt ublandet saft. Men gelatin eller johannesbrødkjernemel er sikkert mye bedre. Det skal jeg prøve til jul.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? | Borealis | Lavkarbo generelt | 4 | 02-11-10 14:14 |
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! | donjuanwannabe | Atkins kosthold | 17 | 21-09-09 19:26 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! | Agurk | Lavkarbobøker | 2 | 07-01-08 14:21 |
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? | cilemora | Lavkarbo generelt | 7 | 01-01-08 01:41 |