Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sulten, men ikke matlyst?Ja, de siste par dagene har jeg slitt litt med at jeg er sulten,men at mat byr imot. Det blir å gå å kikke i kjøleskapet og lukke det like fort fordi ingenting frister. Det er igrunn ikke plagsomt,men spørsmålet er om det er uheldig for dietten at jeg ikke spiser mer enn maks 2 ganger pr dag feks, selv om jeg da går sulten perioder av dagen..? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Fedon/Roede-ish
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sulten,men ikke matlyst?!Det er ikke meningen at du skal gå sulten. Da tror kroppen at du sulter den, og vil spare.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Sulten,men ikke matlyst?!Jeg vet jo at det ikke er noe lurt, bare syns det er så pyton å spise noe man ikke har lyst på. Får nok bare bli flinkere å eksperimentere med å lage egne oppskrifter så jeg ikke går så lei av maten. Bacon begunner å gå meg litt på nervene, hvem hadde trodd det?? hehe |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Fedon/Roede-ish
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
![]() ![]() |
Sv: Sulten,men ikke matlyst?!har og ofte perider der jeg er matlei,og ingenting frister,så da er det lurt å variere litt med maten,prøve noe nytt så maten ikke blir kjedelig
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
![]() ![]() |
Sv: Sulten,men ikke matlyst?Her om kvelden hadde jeg det slik, og da varmet jeg litt leverpostei i ovnen, hadde oopsie roll under og sprøstekt bacon over.. Yummy
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har ikke noe matlyst | Karbokarbo | Ketolysekuren | 9 | 21-11-08 16:19 |
Ikke sulten ... | isabella | Lavkarbo generelt | 14 | 10-10-08 14:55 |
Ikke matlyst for tiden ... | Sense | Ketolysekuren | 4 | 04-08-08 09:25 |
Sulten, men vet ikke hva jeg har lyst på | AltforStor | Ketolysekuren | 2 | 21-08-07 09:59 |
jeg har vært så sulten idag og i går... skjønner det ikke | Iset | Induksjonen | 2 | 23-02-04 17:30 |