Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sulten, men ikke matlyst?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-12-08, 15:46   #1
Kanonada
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Kanonada er på en erverdig vei

Sulten, men ikke matlyst?

Ja, de siste par dagene har jeg slitt litt med at jeg er sulten,men at mat byr imot. Det blir å gå å kikke i kjøleskapet og lukke det like fort fordi ingenting frister. Det er igrunn ikke plagsomt,men spørsmålet er om det er uheldig for dietten at jeg ikke spiser mer enn maks 2 ganger pr dag feks, selv om jeg da går sulten perioder av dagen..?

idag lagde jeg min egen versjon av lapper, prøvde meg fram til noe som kunne minne om en posjonspannekake, og den ble faktisk overraskende god og med ost på smakte det igrunn som en kakevariant av omelett, på en måte

Kanonada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Fedon/Roede-ish Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 15:53   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Sulten,men ikke matlyst?!

Det er ikke meningen at du skal gå sulten. Da tror kroppen at du sulter den, og vil spare....
Alle har vel perioder man ikke har lyst på all hverden, men det er greit å spise noe i vertfall...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 16:01   #3
Kanonada
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Kanonada er på en erverdig vei

Jeg vet jo at det ikke er noe lurt, bare syns det er så pyton å spise noe man ikke har lyst på. Får nok bare bli flinkere å eksperimentere med å lage egne oppskrifter så jeg ikke går så lei av maten. Bacon begunner å gå meg litt på nervene, hvem hadde trodd det?? hehe

Jeg får bare ta meg sammen, i mellomtiden forsøker jeg å pøse litt på med fløte i kaffe når det butter litt imot på matfronten

Kanonada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Fedon/Roede-ish Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 16:53   #4
mamma87
Medlem

mamma87 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

har og ofte perider der jeg er matlei,og ingenting frister,så da er det lurt å variere litt med maten,prøve noe nytt så maten ikke blir kjedelig
kan også være lurt å ha gode matretter i frysern som man kan ta fram når man ikke gidder å lage mat

Gammel 07-12-08, 17:11   #5
Anitra
Seniormedlem

Anitra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sulten,men ikke matlyst?

Her om kvelden hadde jeg det slik, og da varmet jeg litt leverpostei i ovnen, hadde oopsie roll under og sprøstekt bacon over.. Yummy

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har ikke noe matlyst Karbokarbo Ketolysekuren 9 21-11-08 16:19
Ikke sulten ... isabella Lavkarbo generelt 14 10-10-08 14:55
Ikke matlyst for tiden ... Sense Ketolysekuren 4 04-08-08 09:25
Sulten, men vet ikke hva jeg har lyst på AltforStor Ketolysekuren 2 21-08-07 09:59
jeg har vært så sulten idag og i går... skjønner det ikke Iset Induksjonen 2 23-02-04 17:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.