Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Er mine smaksløker helt på jordet?Hmmmm.... bestillte endel varer over nettet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
![]() |
Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?Har hørt at bakemixene skal være gode (bestiller du fra lavkarbo pikene?) og snart får de også inn mama lupes wraps som skal være utroolig populære og gode. Jeg har personlig ikke smakt noen ting. Venter på at wrapsene skal komme inn, da skal jeg hamstre bakeverk, snop, pasta og ALT |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?Mama Lupes
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?Da blir det Mama Lupes neste gang jeg bestiller. Har sett at veldig mange skryter av dem. Og jeg er veldig glad i taco. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?Jeg har prøvd lavkarbopasta, og ble kjempeskuffet. Det smakte bare rart og kunstig, så mesteparten gikk i søpla
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?er mange produkter på lavkarbo nettsider som ikke inneholder verken kalorier og karbohydrater.. Altså, hva er sjansen for at slike produkter smaker noe godt i det hele tatt?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Administrator
Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?
Det er fordi det egentlig ikke er lavkarbo produkter, men lavkalori/lavfett/fettfri produkter. Men produsentene er smarte, de vil jo selge masse, så hvorfor ikke merke det med lavkarbo også. Ofte inneholder de saker og ting som er mer skadelig enn sukker - faktisk. Og for ikke å snakke om allergener
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?Åhh... Hellmanns!! Takk Nille for du minnet meg på den!! Den er nydelig synes jeg. Bare den vi brukte når jeg bodde over there. Her i byen hadde vi en liten kolonial som tok inn mye spennende, blant annet Hellmanns mayo, men hun la ned. Må ut på leting tror jeg. Hun solgte også en utrolig god organisk peanøttsmør. Helios har også lagt ned her, så jeg må ut på leting etter butikker med god utvalg. Har ikke ultra her i byen. Tror jeg må handle litt neste gang jeg er i Stavanger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?Noen eksempler på annet såkalt lavkarbomat som egentlig ikke er så sunn allikevel.....??? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#11 |
Administrator
Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?Jeg har ikke smakt akkurat den de har. Men det er jo et erstatningsprodukt som mange andre såkalte lavkarbo produkter, som igjen ikke har så mye med ekte pasta å gjøre. Jeg har jo lest innholdsfortegnelsen og den inneholder soya, som virker hemende på skjoldkjertelens hormoner. Dvs. har du diagnosen lavt stoffskifte bør du ligge unna. Det er uansett smak og behag og er verdt å prøve om du tåler alt den inneholder:
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?ja, 46 gram var litt vel liten porsjon. Med for oss som går på alla lindberg lignende er det sikkert verdt å prøve |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er jeg helt på jordet nå? | BMS! | Generell ernæringsdebatt | 40 | 27-09-08 01:03 |
Se på magebildene mine? | mam | Ketolysekuren | 24 | 02-06-07 11:02 |
Mine styrkeøvelser | MHM | Trening | 17 | 12-01-05 00:17 |