Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kan man gå for mye ned i vekt?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-12-08, 10:11   #1
Ungmamma87
Juniormedlem

Ungmamma87 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 37
Ungmamma87 er på en erverdig vei

Kan man gå for mye ned i vekt?

Jeg starta på lavkarbodiett for 2 dager siden. veide meg i dag, hadde gått ned utrolige 4 kg (har mye igjen å ta av)

Vet mye er vann, men hva skjer?? andre som gjekk ned mye de første dagene på diett?

Gammel 18-12-08, 10:13   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: For mye ned i vekt???

De fleste her går nok ned masse i begynnelsen, da er det bare vann, så dette er helt normalt

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16
Vekt? Mokia Atkins kosthold 7 15-04-04 13:44

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.