Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jobbsøking

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-01-09, 09:40   #1
wollafruen
Medlem

wollafruen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 41
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Jobbsøking

Her kan man skrive om alt mulig, ikke sant? Må ikke være kostholdsrelatert?

Jeg driver og søker jobber om dagen. Det er ikke så mye å oppdrive i nærheten, så jeg må nok belage meg på å pendle. Men da ønsker jeg en 80% stilling, så ikke dagen totalt sett blir så lang (har to små barn, begge går i bhg når jeg evt. begynner i ny jobb). Jeg finner nesten utelukkende 100% stillinger, så må jo sende søknader på de, men når i en evt. intervju/ansettelsesprosess ville dere informert om at det er ønskelig (egentlig et "krav" for å tiltre stillingen) at jeg får jobben 80%?? Og hvordan legge det fram uten at arb.giver mister interessen for å ansette meg??

Takk for innspill.

Gammel 26-01-09, 12:27   #2
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Jobbsøking

det kan du nok. Ville vel skrevet en litt rund formulering i søkad og, og sagt noe om 80-100% stilling evt mulighet for å jobbe noe tilpaset i en periode. Veldig ulikt dette ifht hvordan det blir "tatt". Jeg jobber i off. sektor, og har ingen betenkeligheter med å ansette folk i 80% i en periode.

Gammel 26-01-09, 12:38   #3
wollafruen
Medlem

wollafruen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 41
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Jeg har allerede sendt av gårde noen søknader uten å skrive det spesifikt...
Men jeg burde nevne det allerede der altså?

Gammel 28-01-09, 10:48   #4
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Nå aner jeg ikke hva du jobber med, men en god del jobber har jo mulgihet for å gjøre mye av jobben hjemmefra. Hva med hjemmekontor en dag i uka, så tilpasser du arbeidstiden bedre selv?

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.