Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 42
![]() |
Handle i Stavanger/Sandnesområdet??noen som kan tipse meg om hvor jeg finner sukkerfri sjokolade, vegetar bacon og andre ting |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Handle i Stavanger/Sandnesområdet??Så og si alle helsekostbutikker fører sukkerfritt godteri. Og så har de jo etterhvert fått inn endel både på Rema, Meny, Ultra osv. Veggisbacon har jeg aldri sett her, det lette jeg etter da jeg var vegetarianer før, men fant det aldri. Men du kan jo spørre i helsekosten siden de har masse andre kjøtt-erstatninger. Nå er det kanskje endel karbo i det da.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 42
![]() |
Sv: Handle i Stavanger/Sandnesområdet??har vært innom helsekost foretninger,men di fleste sier nei dihar ikke sukkerfritt.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Handle i Stavanger/Sandnesområdet??Åh? ALLE jeg har vært i har sukkerfritt godteri. Life har hvertfall, både på Torgterrassen og Kilden.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva skal jeg handle? | MorStine | Ketolysekuren | 30 | 14-09-10 21:55 |
Hvor er det billigst å handle de bron produkter? | quebec | Generell diskusjon | 2 | 13-09-08 12:15 |
Å handle i Sverige | Elanessë | Lavkarbo generelt | 8 | 25-04-08 09:06 |
Handle i USA | Benzo | Induksjonen | 2 | 04-09-05 10:25 |