Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan beholder dere vekta?Tenker fremover selv om jeg har mange kilo enda å miste... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan beholder dere vekta?For det første sluttet jeg og tenke på det som en kur. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan beholder dere vekta?Jeg er nok veldig som Bee der, jeg har aldri vært på kur, det har alltid vært ment å være varig. På mitt sedvanlige kosthold, hender det at jeg spiser mindre fett den ene dagen og mer den andre, men så er jeg også så vant til dette kostholdet, at de dagene med lite fett innholder gjerne mer grønt og belgefrukt og nøtter, mens dagene med mere fett har mindre av sånt. Det går av seg selv. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dere som står stille på vekta | Carisma | Fysisk og mental helse | 70 | 25-03-10 15:42 |
Hvordan har dere det, dere som er i mål eller har tatt av mye? | Joika | Fysisk og mental helse | 28 | 03-06-08 22:15 |
Hvordan fant dere ut hvilken filosofi dere skulle følge? | Titti | Lavkarbo generelt | 18 | 24-11-06 11:58 |
Hvordan går det med dere? | HildePåSlankern | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 7 | 07-02-06 21:57 |