Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skal på weekendtur og trenger noen råd

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-04-09, 19:41   #1
*pippi m gutt og jente*
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei

Skal på weekendtur og trenger noen råd

Jeg går på ketolyse og har ca 4 kg igjen til jeg er fornøyd..Men skal altså på utenlandstur og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre ifht mat.. Går det ann å ta pause for helgen og evt hvordan spiser jeg da? Eller skal jeg begynne på annet kosthold feks Fedon som jeg skal over på etter ketolyse? Hva ville du ha gjort?

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 21:01   #2
*pippi m gutt og jente*
Medlem

Sv: Skal på weekendtur og trenger noen råd

Ingen som har vært i samme situasjon?

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 22:25   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Jeg ville ha levd så lavkarbo jeg kunne. Var i Praha i høst og droppet tilbehør jeg ikke kunne ha og spiste heller mer av alt det andre. Gikk ut av ketose, men gikk ikke opp et gram!

Noen sier det er lurt med en pause, bare det ikke blir ofte.

Eller vel heller ikke så ofte man reiser på tur til utlandet, heller!

God tur og lykke til!

Gammel 27-04-09, 07:19   #4
Mjauritz
Medlem

Mjauritz sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 52
Mjauritz er ny på veien

Hvis det er muligheter med buffe er jo det suverent, hvis ikke ville jeg ha lagt poteter/ pasta til side og heller bedt om mer salat. Men litt skal man jo unne seg når man for en gangs skyld er på tur, jeg har selv begynt å tenke i disse baner da jeg om noen uker skal utenlands. Målet er å holde seg unna de store karbofellene, men litt vin og sånt blir det nok! Lykke til

Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 07:39   #5
*pippi m gutt og jente*
Medlem

Ja jeg får gjerne prøve å leve lavkarbo..Er livredd for å få vondt i magen når jeg er på tur pga kostholdet Er blitt så vant med ketolysematen nå vet du..he he Men hva er det greit å kose seg med når man er på tur, utenom maten selfølgelig..?

Gammel 27-04-09, 09:46   #6
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Når eg er på tur så er eg på tur, dvs at eg bruker lite energi på å tenke på det eg putter i munnen. Smaker gjerne på pastaen, potenene eller risen, men er ikke det som er mat for meg lengre så ikke så vanskelig å velge vekk.
Eg veit med med meg selv at når hverdagen starter igjen så er eg tilbake til Ketolyse og holder meg der. Er ikke sånne turer i løpet av året som gjør at man blir overvektig, det er når hverdagen blir en fest at ting går gale.

Når jeg skal ut å reise starter jeg gjerne å spise litt mer karbs dagene før, for eksempel noe frukt og sånn slik at kroppen ikke får sjokk når jeg faktisk ikke har samme kontrollen på maten.

Kos deg med det du har lyst på, men selvsagt med måte og så er det rett tilbake på ketolysen når du er hjemme igjen

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal lage elggryte og trenger noen råd SuperMarion Middag 6 02-05-09 18:34
Trenger råd, skal snart på ferie bofse Lavkarbo generelt 3 27-07-08 13:21
Weekendtur til London Mumse Spørsmål og svar 5 11-01-08 21:06
Hva trenger jeg av kosttilskudd og når skal jeg ta de? Melania Kosttilskudd 19 08-04-06 12:48
Skal til Polen, trenger tips.. Kalorien Spørsmål og svar 1 12-02-06 00:32

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.