Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Overflødig hud?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-05-09, 17:35   #1
82lene
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2009
Hvor: Rogaland
82lene er på en erverdig vei

Overflødig hud?

Hei

Er ny på denne siden, og har nettopp begynnt på ketolysekuren. Fikk den anbefalt av en kamerat som har gått på den i 3 mnd nå, og for noen resultater!! Intet mindre enn imponerende

Med tanke på overflødig hud, blir det værre hvis en går fort ned i vekt? Har 30 kg jeg ønsker å ha bort, og er det håp om at det ikke blir noe hud til overs? Føler kiloene forsvinner av meg litt raskere enn ønsket nå i starten, men det stopper vel litt opp etterhvert

82lene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 18:40   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: overflødig hud?

Dette er like inndividuelt som vi er medlemmer her inne dessverre. Selv har eg gått ned 30 kg nå og ser at det er litt hud her og der, men jeg har fremdeles like mange kg igjen så litt vanskelig å svare på hva resultatet blir til slutt
Men vekta går som regel raskest ned på begynnelsen og så tar det litt tregere etterhvert. Det optimale skal vistnok være mellom 0,5 - 1 kg i uka for at hodet, kropp og hud skal følge etter

Lykke til

Gammel 04-05-09, 19:16   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Overflødig hud?

Opprinnelig lagt inn av 82lene, her.

Hei

Er ny på denne siden, og har nettopp begynnt på ketolysekuren. Fikk den anbefalt av en kamerat som har gått på den i 3 mnd nå, og for noen resultater!! Intet mindre enn imponerende

Med tanke på overflødig hud, blir det værre hvis en går fort ned i vekt? Har 30 kg jeg ønsker å ha bort, og er det håp om at det ikke blir noe hud til overs? Føler kiloene forsvinner av meg litt raskere enn ønsket nå i starten, men det stopper vel litt opp etterhvert

Som Fungirl sier, så er det veldig individuelt

Jeg hadde samme tankegang som deg da jeg hadde min første runde, litt redd for at det skulle gå for fort. Rett og slett fordi jeg ville at huda, og ikke minst hode skulle klare å følge med. Vekttapet stabiliserte seg hos meg, til ca 500 gram i uka... Og huda har klart å følge med ganske greit. Noe overflødig er det, men ikke heng nok til at jeg får dekka operasjon. Og kirurgen sa også at huda bruker flere år på å trekke seg sammen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved trening Risten Spørsmål og svar 20 11-01-08 18:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.