Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Plutselig vektnedgang etter helg med masse karboHeisann! Jeg har i ca tre måneder nå fulgt ketolysekuren og bruker disse sidene flittig. Det er morsomt å lese om andres erfaringer og det er veldig mange flinke folk her inne som gir gode råd og tips. Takk til dere! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig vektnedgang etter helg med masse karboDu er ikke den første som har opplevd dette! Det er mange som får en "boost" etter en helg med høykarbo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig vektnedgang etter helg med masse karbo
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trening og karbo etter prat med olympiatoppen | dydde | Trening | 20 | 25-04-09 23:10 |
Høyt stoffskifte som forsvant etter vektnedgang ... | Kikkeline | Ketolysekuren | 9 | 20-06-08 23:51 |
Resultatet av en karbo-helg i London | tommygutt | Fysisk og mental helse | 15 | 03-03-08 13:48 |
Vektnedgang etter full bukplastikk? | Borealis | Generell diskusjon | 1 | 31-07-07 22:02 |
Magen etter vektnedgang m/keisersnitt.... | nita58 | Ketolysekuren | 3 | 01-06-07 12:17 |