Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 43
![]() |
Hvor fort kommer du i ketose?Da jeg startet kuren var jeg i ketose, dvs. fikk utslag på stix, etter en dag. Det gjorde jeg da jeg startet opp etter en mnd. pause også. Nå skeiet jeg ut i helga, og har ennå ikke kommet i ketose. Jeg vet man ikke skal henge seg opp i stix'en, men jeg gjør det likevel. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor fort kommer du i ketose?Er i ketose på max 36 timer, hver gang!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor fort kommer du i ketose?Normalt på kveld nr 2. Men denne gangen hadde jeg en sprekk på fredag, og var ennå ikke i ketose da jeg testet i går kveld. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
![]() |
Sv: Hvor fort kommer du i ketose?Jeg var ute på fredag. Drakk 3 lavkarboøl og et par glass sangria før jeg gikk på konsert, drakk et par 3 øl på konserten og styrtet resten av sangriaen på nachspiel. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: otta
![]() |
Sv: Hvor fort kommer du i ketose?pleier å gå et par dager.. skeia også ut søndag, å er ennå ikke i ketose
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor fort kommer du i ketose?Alt fra rundt 15-20t til 4-5 dager. Varierer veldig. Ofte tar det kortere tid når jeg har skeiet ut 2-3 dager, og lenger tid når det bare har vært en bitteliten utskeielse...
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 43
![]() |
Sv: Hvor fort kommer du i ketose?Synes det er merkelig, for jeg hadde jo pause i hele juli, men da var jeg raskt tilbake i ketose igjen. Nå skeiet jeg ut i tre dager, og er ennå ikke i ketose. Skulle tro det lageret med karber fra helga var kjapt ute av kroppen igjen?? Jaja, gjenstår å se om vekta snart beveger seg nedover, annet enn den kg med vann som kom på i helga. Den er ihvertfall borte... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 39
![]() |
Sv: Hvor fort kommer du i ketose?Jeg skeiet kraftig ut i dag, liker ikke når det alltid må stå så mye godt på pauserommet på jobb! Og vet at jeg er ute av ketose, men klarer allikevel ikke la være å teste hver gang jeg går på do. Nå nettopp var det faktisk bitte bittelitt antydning til lys, lys, lyyserosa! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindeberg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor fort kommer man i ketose? Og flere som fikk diare første dagen? | høna | Ketolysekuren | 6 | 27-11-10 12:22 |
Kommer så lett i ketose og går ned så fort, sliter litt | Dietorelle | Ketolysekuren | 2 | 28-02-09 22:42 |
Hvor fort etter overskridelse av karber kommer utslaget på stix'en | Tulla 81 | Ketolysekuren | 2 | 19-01-09 20:05 |
Hvor fort kan man gå ut av ketose? | Lava | Ketolysekuren | 5 | 31-01-08 21:33 |
Hvor fort ut av ketose? | Teletubbien | Ketolysekuren | 2 | 18-04-07 12:28 |