Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 48
![]() ![]() |
Rar vekt ...Lurte på om det er flere som opplever /har opplevd dette når de har gått på lavkarbo?? : Jeg veier f.eks 74 kg mandag, tirsdag 73,6, onsdag 73,9, torsdag 73,3,fredag 73,5, lørdag 72,5, søndag 72,9 og så holder jeg meg på 72 tallet opp og ned en uke, før det plutselig faller ned på 71.... Synest det er så rart med de store fallene som kommer over natta virker det som |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rar vekt....Kan være at kroppen slipper en del vann på en gang. Og vektnedgang går alltid i rykk og napp... For egen del går jeg gjerne opp en kg, og så ned 2-300g om dagen i en uke, så opp en kg igjen... Resultat? Null kg ned. Så vær glad det går den veien, om det går fort eller sakte
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Sv: Rar vekt....Jeg har det også ganske likt som deg. Har tuslet frem og tilbaker lenge nå, så plutselig var det forskjell på 1,2 kg over natta. :jippi: Spørs om det går litt opp i morgen, men har erfart lignende før etter lang tids stillestand, om enn ikke et så stort hopp.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rar vekt....Jeg har det slik nå - men ikke med så store variasjoner. Utrolig frustrerende når vekta viser OPP!!!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Sv: Rar vekt ...jeg har det og slik. litt ned og litt opp, og ned og gjerne et kjempehopp ned, og kansje litt opp igjen. Irriterende. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Sv: Rar vekt ...Åh jada, akkurat sånn hos meg også. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rar vekt ...Hei
Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det)
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() |
Sv: Rar vekt ...Sylwester : Skjønte ikke så mye om det du sa om badevekter der dessverre, annet enn at man ikke kan stole på de- men jeg vet at badevekta mi viser en kilo mindre enn en skikkelig vekt som måler muskelmasse, fettprosent etc.etc...(Tabitha- rådyr maskin de bruker på et spa der jeg går som analyserer alt.....) Min badevekt viser også fettprosent og vann.Den viser også en kilo mindre enn den vekta som er på legekontoret, så tror ikke den er så veldig "off" alt i alt- jeg har den på gulvet i garderoben min, ikke på badet der det er helling i gulvet og varme som kan slå inn. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! | Celba | Lavkarbo generelt | 11 | 18-08-11 14:32 |
Kan man gå for mye ned i vekt? | Ungmamma87 | Spørsmål og svar | 1 | 18-12-08 10:13 |
Når tid går man ned i vekt da? | Tette80 | Ketolysekuren | 8 | 20-04-07 20:16 |
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? | Tidligere bruker | Spørsmål og svar | 7 | 20-02-07 13:16 |