Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lurer på ang. ketolyse (prøvetaking hos lege)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-11-09, 15:08   #1
Lilly01
Juniormedlem

Lilly01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Lilly01 er på en erverdig vei

Lurer på ang. ketolyse (prøvetaking hos lege)

Hei.
Ja nå har jeg endelig bestemt meg, og vil gå helhjerta inn for denne kuren.. Fra og med nyttår..

Det jeg lurer på, ser en bør ha en legetime å ta noen blodprøver før en begynner.?? Hvilke tester tar de, og hva ser se etter???

Jeg har i fjor vært alvorlig syk, og gikk på kur for å bli frisk, noe som jeg er nå- jippiiiiiii!!!!!!!!!!!!

I den sammenheng ble jeg testet for alt fra a-å. Og alt er normalt- trenger jeg likevel ta en ny test for å se om jeg er "ok" nok til å begynne kuren??

Er bare så gira på å begynne, og bestille time hos fastlege her, kan ta sin tid.. Utsettelser, sykodom hos leger o.l....

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLLJb1x/]
Lilly01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 15:32   #2
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lurer på ang. ketolyse..

Hvis du ikke er syk er det ingen medisinsk grunn til å gå til legen. Du legger jo tross alt om til et kosthold med naturlig mat.

Jeg ville ha tatt så mange prøver som mulig allikevel, fordi det er interessant å følge med på egen helse. Det er også godt å ha motargumenter når venner og familie påstår at du kommer til å dø av hjerteinfarkt innen kort tid.

Ta prøver før du starter, og så hver tredje eller sjette måned den første tiden.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 16:30   #3
Lilly01
Juniormedlem

Lilly01 sin avatar

Smile

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Hvis du ikke er syk er det ingen medisinsk grunn til å gå til legen. Du legger jo tross alt om til et kosthold med naturlig mat.

Jeg ville ha tatt så mange prøver som mulig allikevel, fordi det er interessant å følge med på egen helse. Det er også godt å ha motargumenter når venner og familie påstår at du kommer til å dø av hjerteinfarkt innen kort tid.

Ta prøver før du starter, og så hver tredje eller sjette måned den første tiden.

-

Ja, men fikk fortsatt ikke svar om hva jeg skal ta prøver av? Blodtrykk? Kolesterol? Diabetes? Eller hva...??

Gammel 25-11-09, 17:33   #4
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lilly01, her.

Ja, men fikk fortsatt ikke svar om hva jeg skal ta prøver av? Blodtrykk? Kolesterol? Diabetes? Eller hva...??

Kjør full pakke! Informér legen om kostomleggingen, så vet han/hun hvilke prøver du skal ta.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 17:45   #5
Krizzi
Medlem

Krizzi sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Krizzi er på en erverdig vei

[quote=Lilly01;799952] Jeg har i fjor vært alvorlig syk, og gikk på kur for å bli frisk, noe som jeg er nå- jippiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Så flott at du har bestemt deg for å starte.
Du skriver ar du har vært alvorlig syk i fjor, og at du nå er frisk. Og det er kjempe bra. Regner med at du har boka til Torkill P Andersen ”Slank med ketolysekuren” Se spesielt side 87- 88 ”Advarsler” om noe av dette gjelder deg.
Lykke til.

Krizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:47   #6
Lilly01
Juniormedlem

Lilly01 sin avatar

[quote=Krizzi;800000]

Opprinnelig lagt inn av Lilly01, her.

Jeg har i fjor vært alvorlig syk, og gikk på kur for å bli frisk, noe som jeg er nå- jippiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Så flott at du har bestemt deg for å starte.
Du skriver ar du har vært alvorlig syk i fjor, og at du nå er frisk. Og det er kjempe bra. Regner med at du har boka til Torkill P Andersen ”Slank med ketolysekuren” Se spesielt side 87- 88 ”Advarsler” om noe av dette gjelder deg.
Lykke til.

Ja, jeg bestillte boka på mandag, håper den dumper i postkassen snart... Gleder meg til å begynne.. I mars neste år er det 1 år siden jeg avsluttet kuren, og alle prøver var utrolig bra. Men takk for tipset, skal lese advarslene i boka... Tror nok dette går bra jeg...

Nå har jeg og lille hunden min vært på tur i regnværet 1 time... Og det var utrolig deilig faktisk... hehehe

Gammel 26-11-09, 21:51   #7
Lilly01
Juniormedlem

Lilly01 sin avatar

Sv: Lurer på ang. ketolyse (prøvetaking hos lege)

Da var boka kommet... Og jeg har lest halve boka allerede....

Gammel 27-11-09, 08:36   #8
bondetuppa
Medlem

bondetuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Haugalandet
Alder: 49
bondetuppa er ny på veien

Sv: Lurer på ang. ketolyse (prøvetaking hos lege)

Ville i allefall målt blodtrykk, kolesterol ,blodsukker - både fastende og langtids (HbA1c) og c-peptid (insulin) før oppstart, så har du noe å sammenligne med Kanskje en ide å ta full staus ift vitaminer og mineraler også?

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lurer på om jeg skal gå over til ketolyse ... Eller er jeg allerede der? Pastajunkie Ketolysekuren 3 27-04-08 16:27
Dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene Minima Ketolysekuren 9 25-02-08 22:50
Må man til lege når man går på ketolyse? Ayasofia Ketolysekuren 5 05-02-08 18:07
lege?? m@nisha Induksjonen 9 26-10-04 23:44

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.