Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Lage sjokolade - oppskrifter?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-11-09, 23:16   #1
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Lage sjokolade - oppskrifter?

Nå har jeg handlet kakaosmør, kakaomasse og noen søtningsstoffer - og vil gjerne ha flere oppskrifter på sjokolade! Noen som har / vet om nettsteder?

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 11:34   #2
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Lage sjokolade - oppskrifter?

www.okosjokolade.no/oppskrifter.html

Gammel 11-01-10, 16:40   #3
MiaM
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Los Angeles
MiaM er på en erverdig vei

Hei, har ikke noe svar til det du spør om, men jeg lurte bare på om det er mindre karbs i hjemmelaget konfekt, og i så fall, hvilke ingredienser har man ´lov´til å bruke?

legger ved en link til framgangsmåte:
http://kakedesign.blogspot.com/2009/...-transfer.html

MiaM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 17:03   #4
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MiaM, her.

Hei, har ikke noe svar til det du spør om, men jeg lurte bare på om det er mindre karbs i hjemmelaget konfekt, og i så fall, hvilke ingredienser har man ´lov´til å bruke?

legger ved en link til framgangsmåte:
http://kakedesign.blogspot.com/2009/...-transfer.html

DU kan lage marsipan selv, med sukrin eller splenda s0m søtning 0g gjerne mindre enn du gjør til vanlig. Blir veldig g0dt uansett. 0g utenpå kan du bruke sukkerfri sj0k0lade fra sukkerfritt, eller feks 86% sj0k0lade. De mønstrene var stilige, vet du hva mønsteret er laget av.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 17:04   #5
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

Nå har jeg handlet kakaosmør, kakaomasse og noen søtningsstoffer - og vil gjerne ha flere oppskrifter på sjokolade! Noen som har / vet om nettsteder?

Jeg lager slik de beskriver på øk0sj0k0lade, men har gjerne i mere c0csa, krydrer med chili, eller kanel, ingefær 0g nellik.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lage sjokolade selv guro Generell ernæringsdebatt 45 16-03-10 15:49
Hva kan jeg lage av dette? Charl8 Middag 7 23-02-09 14:36
LEI av å lage mat MorStine Ketolysekuren 4 11-02-08 14:49
70 % sjokolade eller kunstig søtet sjokolade? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 11 21-06-07 01:11
70 % sjokolade kontra 85 % sjokolade donjuanwannabe Lavkarbo generelt 1 28-11-04 17:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.