Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ny slanker med noen spørsmål

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-01-10, 18:56   #1
vera5
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2010
vera5 er på en erverdig vei
Smile

Ny slanker med noen spørsmål

Hei, jeg håper å slanke meg ti kilo de neste fem måndene og har begynt å spise mat med lavkarbo. Følger ingen spes diett, men spiser kylling og laks osv. Ikke brød og pasta eller sukkerholdige produkter. Lurer på om jeg kan drikker Pepsi max og spise Nutrilettprodukter som f.eks karamellbar...bare så sugen på noe søtt. Hva med nutrilett shake? noen som vet dette? blir veldig takknemlig for svar. Også alle andre gode tips

vera5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 18:59   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: ny slanker

Hei og velkommen!

Nutrilett produkter er desverre fyfy på lavkarbo- kosthold! Myyyyyyyye karber i sånne greier!

Pepsi max er det mange som drikker. Noen tåler det fint, for andre hindrer det vektnedgang!

Drikker du nok og spiser nok fet mat, vil du oppleve at søthungeren faktisk så og si blir borte!

Lykke til!

Gammel 20-01-10, 19:00   #3
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Nutrilett er vel mer lavkalori enn lavkarbo?
Tenk ren mat, rent kjøtt,fisk,fugl, fete meieriprodukter og grønt/grønnsaker som vokser over jorden. Ikke vær redd for fett og spis deg mett
Her, http://forum.lavkarbo.no/showthread....le+nybegynnere, har arnakristin samlet sammen flere gode linker som du virkelig bør ta deg tid til å lese

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 19:14   #4
Cambeth
Nytt Medlem

Cambeth sin avatar

Hvor: Buskerud
Cambeth er på en erverdig vei

Jeg drikker Pepsi Max hver dag, kanskje en halv liter til sammen. Jeg har ikke merket noe negativt av dette. Det er liksom høydepunktet på dagen, he he

Gammel 20-01-10, 19:39   #5
vera5
Nytt Medlem

vera5 er på en erverdig vei

Tusen takk for fine svar! Da får jeg droppe Nutrilett.... Er det mulig å gå ned 12 kilo på fem månder med denne kuren? bare lurer

vera5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 20:19   #6
surina
Juniormedlem

surina sin avatar

Hvor: Nordnorge
surina er på en erverdig vei

Sv: Ny slanker med noen spørsmål

Ja, det er er mulig å gå ned 12 kg på fem måneder...

surina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: miks av atkins og ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 21:25   #7
Mona S
Medlem

Mona S sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 50
Mona S er ny på veien

Hvis du er helt desperat etter noe søtt, kan jeg anbefale Atkinsbarer. De funker for meg, og de er så mettende, at en bit eller to klarer seg lenge Jeg pleier å ta den Decadense-baren, den har minst karber.

Det kan forøvrig være greit å velge en firlosofi å holde seg til, slik som Atkins, Fedon, Ketolyse f.eks. Da er det lettere å planlegge måltider og å vite hvordan man skal forholde seg til forskjellige matvarer. Det er jo ganske stor forskjell mellom ketolyse og Fedon f.eks. Jeg har brukt begge, og begge gir vekttap, men Ketolyse gir helt klart raskest resultater.
Det som er viktig er at du ser på dette som en varig omlegging av kostholdet, for om du går ned på lavkarbo og hopper rett over på "vanlig" kosthold igjen når du er ferdig-slanket vil du mest sannsynlig gå opp i vekt igjen.

Lykke til

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 22:50   #8
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Hei,
Legger inn en liten påminnelse om bruk av barer, uansett merke og kh innhold. Det er ikke å anbefales som måltidserstatning, kun som krisemat eller som snacks en sjelden gang.
Vil også minne på at en del blir uvel av kunstig søtningsmidler, da særlig maltitol….og ikke glem at søtningsmidler kan være en partystopper i tillegg til at det også kan trigge søthungeren.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen være så snill å svare på noen spørsmål? bobbla Dr Lindbergs 4 18-01-09 19:57
Noen spørsmål medas Generell diskusjon 5 04-05-08 19:41
Noen spørsmål - noen som kan svare? Mokia Lavkarbo generelt 3 08-01-05 13:25

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.