Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
![]() Platå allerede etter 1 uke?Hei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Platå allerede etter 1 uke??har du et eksempel på hva du spiser i løpet av dagen?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Platå allerede etter 1 uke??Du, vi snakker ikke om stillestand og platå før etter minimum 4 uker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Platå allerede etter 1 uke?det har vel også litt og si hvor mye du skal ned antar jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 55
![]() |
Sv: Platå allerede etter 1 uke?Hmm - jeg gikk ned tre kg første to ukene, og så opp en halv. Og der ligger jeg fast nå.......Satser på at det løsner etterhvert. Vi får støtte hverandre |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Platå allerede etter 1 uke?
Ja det er godt å ha noen å "klage til":-) Jeg skal ikke gi opp, men det er bare litt skuffende, for sist gang jeg gikk på lavkarbo tok jeg av 7 kilo på 4 uker! Menmen, jeg får holde ut! Så lenge jeg vet at det er flere av oss der ute, så hjelper det:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Platå allerede etter 1 uke??
Som regel spiser jeg egg og bacon til frokost (eggerøre av 3 egg, samt litt kremfløte). Lunsj blir gjerne en salat med kylling eller skinke, og dressing laget at olivenolje og balsamico eddik. Pleier også å spise mindre porsjoner at middag til lunsj, samt ofte speketmat og rømme. Middag består for eksempel kylling, kjøttdeig eller fet fisk, med blomkålmos og brokkoli/grønnsaksblanding/salat til, noen ganger en god saus. Til kvelds spiser jeg gjerne rester av middagen, eller lager meg egg og bacon igjen. Noen ganger spiser jeg ingenting til kvelds - eller hvis jeg får lyst på noe ekstra godt; litt pisket krem med kanel på, eller baconsnacks og rømmedip. En gang iblant har jeg også unnet meg en Atkins bar, og noen ganger karameller fra Sukkerfritt (ingen karber). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Platå allerede etter 1 uke??
Dette var jo veldig oppløftende da:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Platå allerede etter 1 uke?
Jeg har som mål å komme meg ned på 55 kilo i løpet av våren (veier nå som sagt 64, startet på 67). Jeg er bare 158 cm på sokkelesten, så disse ekstra kiloene føler jeg viser veldig godt:-( Er forresten svangerskapsvekt jeg prøver å bli kvitt - jenta mi er 5 mnd nå, og jeg føler meg klar for å bli mitt gamle jeg igjen! Sliter med tålmodigheten kjenner jeg...Men jeg må vel bare ta en dag av gangen! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Når man når et platå | Begod | Lavkarbo generelt | 5 | 18-04-12 13:52 |
Merker endringer allerede etter 2 dager | Mt2t | Fysisk og mental helse | 21 | 23-07-09 20:16 |
Platå i 2 måneder? | Jenta | Ketolysekuren | 2 | 04-03-09 21:04 |
Platå siden september! | norwegiana | Spørsmål og svar | 11 | 08-05-08 15:31 |
Platå? | stinasol | Spørsmål og svar | 3 | 01-11-06 16:12 |