Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Kaloriinntak!
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaloriinntak!
Litt mer smør på fiberrik kanskje, det kan drive opp kaloriene en del.
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Kaloriinntak!Joda, spiser en del fett tror jeg. Mye smør og mye ost. Og så steker jeg alltid kjøtt og kylling i smør/olje. Spiser litt creme fraiche også. Kanskje jeg kan legge til litt nøtter? Vil gjerne holde matinntaket mitt slik det er nå siden jeg er veldig tilfreds med det. Er av den kresne typen, men med denne maten er jeg fornøyd. Er bare så dumt hvis kcalinntaket skal ødelegge for resultatene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaloriinntak!Jeg har vel lest her, at man ikke trenger å redusere fettet før man ligger rundt 50-70 karber. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
![]() |
Sv: Kaloriinntak!Jeg ligger og på ca 30g karbo daglig, (litt opp og ned) har gått ned 4,5 kg nå på 5 uker, men har egentlig ikke tenkt hvor mye jeg vil ned, 5 kg til muligens siden dette gikk som smurt! Om jeg spiser 1200 kalorier til dagen så føler jeg at kroppen går på sparing innen kort tid. Jeg spiser vel rundt 1600 nå, noe som fungerer bra for meg. Om du tar en neve mandler, (ca 20 gram) så får du i deg 118 kalorier og 0,9g karbo. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ketolysekuren + et moderat kaloriinntak | Sassy88 | Ketolysekuren | 121 | 20-07-09 10:36 |
Redusert kaloriinntak når de siste kiloa skal vekk | nattinatt | Ketolysekuren | 10 | 31-08-08 17:58 |
Kaloriinntak må telle, eller? | Bergen27 | Spørsmål og svar | 8 | 20-08-08 18:24 |
Blodsukkerstigning/sjokk og kaloriinntak | Nike | Generell ernæringsdebatt | 14 | 23-06-08 09:15 |
Kaloriinntak vs vekttap | sea4me | Atkins kosthold | 1 | 22-09-07 01:40 |