Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Ein liten skvett "himmel"

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-07-10, 15:00   #1
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Ein liten skvett "himmel"

Bland ein liten kvett fløyte og litt skyr med smak... ei ts skyr i ei ss fløyte til dømes!
ÅH! Det er nesten so SNOP!!!

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 23:51   #2
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Ein liten skvett "himmel"

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Bland ein liten kvett fløyte og litt skyr med smak... ei ts skyr i ei ss fløyte til dømes!
ÅH! Det er nesten so SNOP!!!

Ja, men du kan også prøve å piske fløten stiv og blande med skyr og se hva du sier da

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 01:41   #3
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Hva er skyr?? Det har jeg aldri hørt om...

Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 06:44   #4
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Hva er skyr?? Det har jeg aldri hørt om...

http://q-skyr.no/

Selv liker jeg best å ta litt av naturell-varianten med fløte og litt søtning og masse kanel.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 09:21   #5
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Nice! Takker for tips! Jeg kjøpte med meg naturell varianten nå på vei hjem fra nattevakta. Den skal testes ut i løpet av ettermiddagen

Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 11:39   #6
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

http://q-skyr.no/

Selv liker jeg best å ta litt av naturell-varianten med fløte og litt søtning og masse kanel.

Syns den naturelle smaker rømme jeg...eller kesam...eller noe helt annet enn youghurt

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 14:07   #7
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Syns den naturelle smaker rømme jeg...eller kesam...eller noe helt annet enn youghurt

Den er jo en ost, så det er naturlig Men rørt ut med fløte og kanel og litt splenda synes jeg det nesten smaker yoghurt-iskrem... mm!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 12:29   #8
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

NAM! Skal kjøpa ny kanel OG ein skyr naturell i dag, så får me sjå Kjenner det romlar i magen allereie!

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 19:26
"Fett gjør deg mer sulten" - liten artikkel Minaa Artikler 5 09-09-09 00:09
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 14:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 01:41

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.